HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.02.05. 00:04 orumiya

Ellenállhatatlan ajánlatot kaptam ma, amire rá is bólintottam, így heti két alkalommal (kizárólag és abszolut hobbiként) japánul fogok tanulni. Mindezek mellett tökéletesen betáblázom magam az elkövetkező fél évre, így az csak a nyelvekről fog szólni, minden mennyiségben. (Nem sorolom, mert kisebbrendűségi érzésed lesz xD)

Nekiestem a KÖZÖD anyag feldolgozásához, eskü, kedvet kaptam a szemétszedéshez és az ingyen falfestéshez, fogjatok le jááááááááj, olyan falunevekkel találkoztam, kapásból Jugoszláviába tettem volna őket, ha a Legyen ön is milliomosban kéne helymeghatároznom. 

A reggel 7 órási uszodát (eskü) bevállaltam (volna), ha (elérhető) lett volna ingyé úszóbérlet, de így 800 ft, amit a pénztárcám nem enged meg, legalábbis a hétvégéig. De tervezem, hogy meggazdagszom.  Eskü.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr186372217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cita 2009.02.05. 01:33:49

Esküre. Amen. :)
süti beállítások módosítása