HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2010.01.20. 18:57 orumiya

Természetesen visszamentem játszani. Más célokkal, más tervekkel, hogyan is tudnám eltölteni a szabadidőmet funolva.Nem igazán jött össze. Egy hirtelen összeveszés következtében kiléptem a guildből, pedig mennyire szerettem őket... Mennyi időt és energiát áldoztam erre az egészre, és úgy érzem, nem kaptam vissza annyit, amennyiért megérte volna tolni. Mindig csalódnom kell, mert kiderül, ez a közeg is pont olyan, mint az rl közegek általában: a hátam mögött susmus van, ez utál, az kibeszél, persze nem olyan mértékben, de a lényeg a meglévő ellenszenv. Hogy látatlanban táplálunk egymás iránt ellenszenvet, utálatot, gyűlöletet. Jött ez a kis nézeteltérés, N. és köztem, és akkor hirtelen beleszól x meg y is a vitába, én meg csak lesek, hogy jaaah, hát így állunk?! Összességében csalódtam az egészben, az emberekben, amit eddig fontosnak és jó szórakozásnak hittem, eltűnt. Hogy azok az emberek, akiket jó fejnek tartottam, csak így egyszerűen... ellenem fordulnak. Naaa mindegy.

tekerek egy cigit

edit: hmm, a bejegyzés nem tükrözi eléggé, hogy mennyire KURVÁRA csalódott vagyok és mennyire tudom utálni az embereket ilyenkor. Ehhez természetesen hozzájön az is, hogy ha x nem válaszol több sms-re, vagy y leszar hónapok óta, esetleg z nem fizette ki az én nevemre berendelt cuccait. Igen, kiborult a bili.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr396371627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jimmy 2010.01.24. 16:19:08

Izé. Egyszer vegyél inkább 2-3 üveg bort egy hónap wow account helyett, sokkal nyugtatóbb.

Orumiya 2010.01.24. 16:59:10

mellette is megveszem :)

Salsero 2010.01.27. 08:40:26

Szerintem meg ne érdekeljen mindenki lelki világa... Értem én, hogy az ember társas, meg amúgy is mindenkiben benne van, hogy egy közösséghez akar tartozni, de azért ne minden áron! Közhely, de igaz, hogy mindenkinek nem lehet megfelelni... És pláne ne adj fel valamit, amit szeretsz olyanok miatt, akik miatt nem érdemes! :)

Orumiya 2010.01.27. 09:05:50

Közben rájöttem, hogy bizonyos embereket egyszerűen figyelmen kívül kell hagyni. Egyrészt mert az ő bajukra nincs orvosság, így valószínüleg nem várható, hogy kigyógyulnak a bunkóságból, másrészt a nőkkel való bánásmód egy tanult viselkedési forma, nem mindenki hoz otthonról pozitív dolgokat :P

Salsero 2010.01.27. 10:10:44

Ez tetszett, Oru! :) Ilyen finoman és választékosan még soha nem hallottam a "bunkóállat" kifejezést :)
süti beállítások módosítása