HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.11.13. 12:07 orumiya

Eddig ez egy olyan játék volt, amiben én irányítottam, tudatosan és jól átgondoltan engedtem a lustaságomnak és nemes egyszerűséggel b***tam bele a dolgokba. Vagy csak menekültem a való élet elől, lehet. De kicsúszik a kezeim közül az irányítás, és ezt hétfőn kezdtem el érezni.

A zh: felébe-harmadába átnézett anyagból, teljesen értelmetlenül klasszikus szarságok, minimális fájdalomérték, ha épphogy átcsusszanok rajta. Előtte 4 órát aludtam, nem mintha a sok tanulás miatt maradtam volna fenn. Kikapom a zh-t, végigolvasom a szövegeket és mindegyik rettentően ismerős. Elkezdem gépírónőket megszégyenítő sebességgel kaparni a papírra a megoldást, 1-2 szót kipontozva, mert nem emlékszem tökéletesen minden hülye szóra. És akkor valami rám tör... csak jön egy érzés. Amitől úgy érzem, a vérnyomásom az egekben, az egész testem bizsereg, lüktet a fejem és rettentő furán érzem magam. Ez annyira távol áll a megszokott vizsgadrukktól. Nagyobb sebességre kapcsolok, már nem is figyelem a betűket, a szavak úgy kopognak a papíron, mint a szakadó eső cseppjei, csak szabadulhassak innen. Melegem van, izzad a kezem, a tollat fénysebességgel csapom a padnak, papír repül a tanári asztalra, én pedig egy gyors szia után kirohanok. Nem azért gyújtok rá, mert annyira kívánom a nikotint, 14 éves korom óta nem kívántam a nikotint önmagáért, egyszerűen csak nem célszerű ilyenkor a suliban hideg víz alá dugni a fejem, más ötletem pedig nincs.

Másnap nyugi, lemondja a tanár a különórát, én lemondok egy másik programot, ezzel biztosítom magamnak, hogy ne kelljen kimoccanni a szobából. Este 5v5, arénázgatnánk kicsit, ami pont egy olyan dolog, amivel le lehet vezetni a feszültséget, csépelni kell és okosan taktikázni, ordíbálni a gép előtt, hogy "For the horde" meg hangosan üvölteni ts-re a healeremnek, hogy "bubiiiii". De nem. Nem most. Már 6 óra körül mozgolódik az érzés, és mire kezdenénk, figyelni kéne, eluralkodik rajtam. mint előző nap. Kicsúszik a kezeim közül az egér, nem találom a gombokat, ugyanúgy forrónak érzem a testem és a vérnyomásom felszalad nemtommeddig. Nem segít légzéstechnika, nem segítenek a megnyugtató szavak. Kell pár óra, amíg elmúlik.

Aztán épp tegnap, amikor mentem suliba, odafele menet a buszon egy lufi nőtt a mellkasomban. És túl közel voltak az emberek és olyan fura lett minden. És most nem pörgött a fejem, mint általában szokott. Csak a cigánygyerek lakkcipője csillogott, meg a szemben ülő néni szemüvege, ahogy idiótán rángott az arca, hátrébb egy telefon kijelzője. A gondolataim ide-oda ugráltak, már nem emlékszem, mi volt a téma, de amikor felötlött bennem, hogy gyorsan le kéne írni, azonnal tudtam, hogy sose fog eszembe jutni már. Óra előtt egy cigi, a lufi eltűnt, de nem a dohányzástól, az csak arra volt jó, hogy kellő mértékben összebüdösítse a számat. Lelkesítő a tanár hozzáállása, segítőkész, nagyon bírom, úgy jöttem el onnan, hogy igen, megcsinálom a feladataimat, és de király, meg jó lesz most. Remélem, a tanárt nem fárasztom nagyon, mi van ha energiavámpír vagyok? Vagy csak épp nincs tárgya a drain soul/drain life effektjeimnek? =)

Infected Mushroom - Becoming Insane

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr226371709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kollegina 2009.11.14. 16:25:16

sportolni kéne, nem mindig a szobában a széken, a monitor előtt "edzeni" ... de most komolyan.

Orumiya 2009.11.14. 18:52:50

Ok, akkor inkább hozzászokok a fura érzésekhez =)

Salsero 2009.11.16. 07:56:04

Remélem, hogy elmúlnak ezek, Oru... *aggódik*
süti beállítások módosítása