HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.07.13. 23:15 orumiya

Nem tudom hirtelen, mikor voltam utoljára itt, de olyan szeretettel fogadott Fundin anyukája és mamája, hogy teljesen meghatódtam. Mindenesetre minden anyósokról szóló közhiedelmet megcáfolnak. Mama (aki történetesen 85 éves) szülinapjára megkapta tőlünk a szokásos szerelmes regény adagját, bár kíváncsi vagyok, mit fog szólni, ez kissé erotikusabbra sikeredett Daniel Steelnél.;-) 

Viszont a 6 órás vonatút kikészített. Pesttől IC-vel jöttünk, az teljesen korrekt és kellemes volt, nade Pestig a gyors, nulla légkondi + huzattól magukat óvó utasokkal szó szerint a pokolban érezhettük magunkat abban a hőségben. Stephen King Fekete háza teljesen lekötött szerencsére. 

áááá, ez most nem megy, hulla vagyok, off 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr66371827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vip 2009.07.14. 07:49:59

Érdemes lett volna előbb elolvasni a Talizmánt Peter Straubtól (ha még nem tetted, bár nem úgy rémlik), a Fekete ház arra épül (én is most olvasom).

Orumiya 2009.07.14. 21:16:21

El fogom olvasni mindenképp :)
süti beállítások módosítása