HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.12.03. 12:14 orumiya

Egy hétig csak lappangott, reggelente éreztem a torokfájást, de délelőttre elmúlt, aztán ma ébredéskor tudtam, hogy itt van Nátha úr, a kellemetlen téli vendég. Szinte már várom az évi egy torok/mandulagyulladást, megadom magam a sorsnak és csakazért sem költök a 14 tasakos neocitranra, elég a 6 is egy hétre, a fennmaradó összeg majd gyógyító forralt bor formájában manifesztálódik. Jah, nincs is az már meg, a héten rendeltem magamnak szemüveget, nagyon cuki, nagyon szexi, legalábbis megpróbálom a jó oldalát nézni a dolognak, mivel az optimicsodás csaj (aki mellesleg nagyon kedves volt és aranyos) mondta, hogy nehogy kontaklencsézzek egy darabig, mert az rossz lesz a szememnek. És mivel az új szemüvegem (<3) csak 14-ére készül el, addig itt vakegereskedek a régivel. "Élj veszélyesen! Hordj 2 dioptriával kisebb szemüveget!"

Viszont suliban haladok a dolgokkal, rájöttem, hogy magyar cikkekből töménytelen mennyiségűt el tudnék olvasni, és nem alszom be rajtuk, szóval a probléma eddig a sok érthetetlen nyelvű cikkel volt :P Vagy csak k***ra kell már az a diploma :) Ami esetleg még motivál, hogy van az alattam levő évfolyamban tanuló 2 lányka, már bolognai ma-sok és ők már tanítanak egyetemen (az már más kérdés, hogy csókosok meg hirtelen nincs tanár helyettük), naaa mindegy, örülök, hogy én majd csak akkor lépek porondra, amikor már mindent fogok tudni és egy diák sem tud majd olyat kérdezni tőlem, amire ne tudnék válaszolni :)

Még novemberben vettem 2*2 színházjegyet, a Pszicho-t ugye megnéztük pár hete, viszont az Avenue Q akkor lesz, amikor senki olyan nem ér rá, akit hívtam. Épp egy haveromnak panaszkodtam erről (aki történetesen bölcsész, okos, jó társaság és egy volt tanárom csábította a szakunkra), és azt mondta, megment és eljönne. Na de ugye az ilyen nem randi? Meg ha forró csoki közben segítek neki házit írni, az sem, ugye? Nem, nem, eszem ágában sincs csábítgatni. A húgom korabeli fiúk már túl öregek ;-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr726371695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salsero 2009.12.09. 08:14:57

Lol, Oru! :D Csábítgasd el forró csokival...cukrosnéni :D
süti beállítások módosítása