HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.11.29. 10:43 orumiya

Lehet, sőt biztosan neheztel rám a húgom, amiért elhúztam a csíkot a koliból, hát hiába, elvesztette a szakácsát... Vagy talán több is van a jégpáncél alatt, mint amennyit mutat? Nemrég mentünk ki rokon elé a vasútállomásra, hozta nekünk anyától a finomabbnál finomabb kajákkal telepakolt csomagokat. Buszon hazafelé kérdeztem hugom, mit csinál mostanság, a válasz a szokásos volt, hogy semmit. Én erre elmeséltem, mennyit tanulok, suliba járok, hogy megy a reggeli felkelés és milyen buliban voltunk még pár órával korábban. Biztosan könnyeket láttam a szemében, de könyörgöm, néma gyereknek az anyja sem.... nemhogy a nővére... Ha valami bassza a csőrét, akkor igenis, mondja el, nem várhatja el tőlem, hogy kitaláljam, mit szeretne.

Vagy baj, ha nem akarok apró jelecskékből olvasni, kigondolatolvasni, mit akar a másik? Barátok közt ne kelljen már taktikázni. Kérdezek egyszer, kétszer, aztán ha nincs válasz, meg jajnemérekrá, akkor elfogadom. Leszoktam arról, hogy rohangáljak a barátaim után: ott volt T, akiért tényleg bármit megtettem volna, elment Győrbe tanulni, azóta felém se nézett, pedig hányszor kerestem telefonon, mailben, iwiwen...  Mert mindenki változik és lehet, hogy már nem rám van szükségük.

Lehet rám neheztelni, amiért otthagytam a kolit... De akkora baj az, hogy változtatni akartam és bejött ez a módszer? Mert igenis, bejött, haladok a tanulmányaimmal, hasznosan telnek a napjaim, eközben szociális életet is élek, meg felnőttesen intézem a dolgokat. Lehet rám haragudni, amiért új társaságom (is) van, goabulikra járok, (egyéb negatívumnak betudható dolog ebbe a zárójelbe idegondolandó), de összességében előre léptem és újra érzek erőt magamban a folytatáshoz. Mert borzasztóan rossz volt minden nap 11-kor úgy kelni, hogy leszarom a reggelt, az időt, a sulit, a családomat, néha melózok, de az se mozgat meg... Beleuntam önmagamba. És lehet itt emelt fejjel meghozott döntésekről beszélni, egy 2 éves kapcsolatból sosem emelt fővel lépünk ki (sztem), és innentől kezdve do it, rakd össze magad apró darabokból, szedegesd össze a széthullott életedet... Mégha főleg rajtad múlnak a döntések, akkor is.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr406371699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2009.11.29. 11:22:31

Ő tényleg hugod, vagy barátnőd, csak hugodnak hívod?

Orumiya 2009.11.29. 11:52:09

Ő tényleg a húgom. Egy koliszobában lakunk, durva, mi? =)

Salsero 2009.11.30. 08:15:09

Szerencsés vagy, Oru! Sok embernek (köztük nekem se) nincs annyi ereje, hogy beszéljen dolgokról, ahhoz meg pláne nincs, hogy ilyen döntéseket meghozzon! :)

Csillagvihar 2009.11.30. 18:57:47

szerintem nem szerencsés, hanem okos. :) De abban sincs semmi rossz, ha te kezdesz beszélgetést a hugoddal ;)

Orumiya 2009.11.30. 22:18:11

Muszáj kimondani dolgokat, direktbe rákérdezni, nem körbeírni, meg találd ki, és olvasd ki a szívemből. Asszem jelnyelvet kéne tanulnom, úgy tudom, hogy a siketeknél ez a fajta kommunikáció működik (csak) :)

Csillagvihar 2009.12.03. 11:56:37

értem én, de te miért nem kérdezel rá? Főleg, ha tudod, látod...

Orumiya 2009.12.03. 12:16:21

Nem válaszol. Mindig van neki egy online ember, aki épp a kedvence, akivel megtárgyal mindent, a többi le van ejtve :(

Csillagvihar 2009.12.03. 13:30:27

Jah, értem. Így tényleg nehéz vele beszélgetni :S

Orumiya 2009.12.03. 16:12:03

Megpróbáltam tényleg :( Asszem innentől kezdve nem rajtam múlik a dolog.
süti beállítások módosítása