HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.11.22. 19:07 orumiya

Döntöttem, hirtelen történt igaz, de vállalom. És ez így most nagyon jó nekem. Kicsit összekaptam a húgommal, és hirtelen felindulásból azt mondtam, nem megyek haza hozzá. Nem érdekelte. Ez talán szerdán volt vagy csütörtökön, nem is emlékszem, csak arra, hogy összecsomagoltam a legfontosabb dolgaimat és melegebb vizekre hajóztam. Így döntöttem. És amint kiléptem a kollégium fotocellás ajtaján, valami mélységes megkönnyebbülés szállt meg. Egészen addig bele sem gondoltam, hogy ez a légkör mennyire visszahúz, a békés biztonság látszatát kelti, és könnyen felelőtlenségre csábít.

Aztán most máshova járok haza. Igyekszem minél hasznosabban eltölteni a napomat, ezt az elhatározásomat egy 2 napos Irán-konferenciával szentesítettem, amit végigültem, mint egy kisangyal, és jegyzeteltem szorgalmasan. Főzök és előre el kell dönteni, mit és mikor. A fűtés ne menjen éjszaka és napközben, amikor nem vagyunk itthon. A villany se égjen mindenhol és a mosatlan ruhát egy szatyorban gyűjtjük, amit majd átviszek a héten a koliba, mert még nincs mosógépünk.

A szombat este örömünnep volt, mintha az ég jutalmazott volna meg a helyes döntéseimért. Neelix fellépése számomra olyan élmény marad, amit sosem felejtek el, mert (ahogy angolul volt szerencsém elmondani személyesen Neki is)a zenéje megváltoztatta az életemet. Már nem félek, tudom, mit akarok és kezdem meglátni a lehetőségeimet (szakmailag). Hétfőn kezdődik a munka. Reggel fél 7-kor kelek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr326371703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muttgirl 2009.11.23. 08:39:53

jó ezt olvasni. :)
süti beállítások módosítása