HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.08.15. 03:17 orumiya

A két kocka elgurult kocsmázni. Hugiról kiderült, hogy kurva jó arc! Hiányzott, úgy érzem, sok-sok időt elvesztegettünk egymás nélkül, de most megint jó volt. Rumkóla és Hubertus társaságában kibeszéltünk fontos dolgokat, és olyan volt az egész, mint amikor még nem mentem el egyetemre és az az egymás nélkül töltött két évnyi szakadék elhomályosulni látszik.

Hazafele jövet beugrottunk Lyukba is, és véletlenül találkoztam valakivel, aki régen fontos volt nekem. Megint hülyeséget csinált és hatalmas bajban van, láttam a szemein, hogy megbánta, tanácstalan, és szégyellte magát. Előttem. Pityere van picit, mert azt kell látnom, hogy olyan ember szenved a saját baklövése miatt, aki sokkal jobb életet érdemelne, viszont már nem az én feladatom, hogy támogassam és megóvjam. De az a nézés.... az borzasztóan szíven ütött, mert elmúlt négy év, de még mindig miattam fáj belül. Nem érdemelte meg, hogy lelépjek, és pityergek amiatt is, mert más sem érdemelte ugyanezt :'( Engem be kéne zárni, hogy ne bánthassak többé senkit sem :'(

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr116371785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muttgirl 2009.08.15. 08:30:28

nem, veled semmi baj nincsen. akármi is van, nem te tehetsz róla, és az sem biztos, hogy ha most vele lennél, akkor nem kerül bajba. az embernek saját magának kell irányítania az életét. Azt hiszem, éreztem már ilyet, amit leírtál és engem is padlóra küldött a dolog, de végül rájöttem, hogy a dolgoknak úgy kellett alakulniuk, ahogy alakultak.

Salsero 2009.08.15. 09:45:31

muttgirl-nek igaza van. Nem okolhatod magad mindenért! Az ő állapotán nem segít az, ha Te is magad alatt leszel...

Orumiya 2009.08.15. 12:05:47

Tudom, hogy nem tudtam volna megakadályozni, 4 évvel ezelőtt is volt ugyanilyen balhéja, én már akkor leléptem. Csak szörnyű látni, milyen nyomot hagyok bizonyos emberekben.

Judit 2009.08.20. 12:00:39

látom te is megtanultál írni :)
süti beállítások módosítása