HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.07.10. 13:45 orumiya

Mennyi ruha, ruhatenger és óceán, majd felveszem egyszer, ez szép, ez jól áll, ezt félreteszem, hátha belefogyok (persze sose), halmok és kupacok keletkezésének vagyok tanúja, gyűlik, omlik, hajtódik, valamelyik szekrényből be és ki, divatlapok forognak a fejemben, melyik ruha hova és mikor, nah meg persze mit fogok felvenni az alatt a 3 napos buli alatt? Óhogy nincs egy ócska göncöm se! Mert arra a 3 napra kéne A RUHA, lehetőleg 4 példányban, tartalék példányokkal, mert a nők mindig szépnek akarják érezni magukat. Az iráni ruháimat külön vállfára akasztva őrzöm, várják a következő utat, helytakarékossági szempontból a legrosszabb döntés a vállfa, de reményt kelt, ahogy lógnak, tapogatom őket, megszagolgatom, hátha maradt egy kis Irán a szövetbe ivódva, mert bennem van belőle, de egyre távolabbi, összehajtom őket inkább, ne fájdítsák a szívemet. Kidobok pár ruhát, már nem kell, elkopott, rongyosra hordtam vagy én is úgy kaptam, és sose hordtam, hátha a következő gazdája jobban megbecsüli. Kupacok és halmok. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr886371833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judit 2009.07.11. 15:42:59

én is most adtam egy zsák ruhát unokatesómnak, mert már majdnem rám dőlt a szekrény :D

Orumiya 2009.07.12. 11:00:31

mi anya kolléganőjének szoktunk adni, amúgy csomót mi is úgy kapunk :) az élet nagy körforgása :D

fuckinsuperhero 2009.07.12. 22:19:02

Én is mindig rájövök,hogy itt állok tök csórón, kajára nincs pénzem, de van olyan ruhám,amit még fel sem vettem soha...:) Na majd afrikai önkéntesként vezekelek.
süti beállítások módosítása