HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.06.25. 16:19 orumiya

Végülis megvan. Hármas. Mélyebb tudást kell összekaparnom, ha menni akarok valamire.

Szánalmasan szerepeltem. Annyira kedvesek és rendesek voltak, láttam, hogy segíteni akarnak, és borzasztóan szégyellem magam, hogy csak ennyire telt tőlem. Azt hiszik, van bennem valami, amit érdemes támogatni, én pedig sorra rácáfolok erre. Bizonyítani akarom, hogy nem tévednek. Vagyis jó lenne azt hinni, van bennem valami értékes, mégha rejtve is.

Ahhoz persze tudnom kéne, hogy irodalom, nyelvészet vagy történelem. Hogy doktorandusz-e lennék, vagy mihez akarok kezdeni. Hogy lépjek a helyes útra, ha nem tudom, melyik az?

Basszus, olyan dolgokat nem tudtam :S Istenem, annyira gáz... És amellett, hogy nem látom át a történelmi folyamatokat, még azt sem tudtam kinyögni, amit elvileg tudok.

Ezt a csorbát ki kell köszörülnöm...

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr216371855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seri 2009.06.26. 00:39:36

3as?! GRATULÁLOK! Nekem a legjobb vizsgám lett 3as... úgyhogy örülj neki, szigorlaton főleg teljesítmény. És egyékbént egyetem nincs jobb jegy a 2esnél. Csak szebb;)

Salsero 2009.06.26. 07:57:28

Tőlem is gratula! :D Mostantól buli van, meg nyár? :)

Seri 2009.06.27. 00:15:50

Már el is kezdte, azért tünt el...:P
süti beállítások módosítása