HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.06.08. 19:35 orumiya

Emlékeztek Psyduck-ra? Mindig csak fogta a fejét és azt mondogatta, hogy ójajjajajjajajjjaaaaajj!

Most az irracionális énem folyamatosan arra akar rávenni, hogy kövessem sárga kis barátom példáját, beüljek a sarokba és a vizsgáktól való félelmemet ójajaj-ok formájában juttassam kifejezésre. A racionális énem pedig egy összetekert újsággal veri a fejem, hogy tanuljak, tanuljak. Én viszont tudom, hogy jó munkához idő kéne, így nincs sok kedvem nekiállni... Egyáltalán mikor lesz az 50 vers-raid? :P

A mai vizsga érdekesen sikerült, néha tudtam puskázni, többnyire nem, és olyan verseket is kérdezett a tanár, amikből egyszer már írtunk. Amikor ezt megemlítettem neki, még ő kért bocsánatot, nagy kegyesen kiemelte az említett verssorokat a dolgozatból, és mondta, hogy azt majd nem nézi olyan szigorúan. (wááhááhháá)

Jah, és áldom a letöltős/raktározós (pocok) természetemet, a hétfői vizsga tételeit kidolgozva (alá múlt évi kurzus hallgatói) megtaláltam a gépemen. :D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr896371905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemjucci 2009.06.08. 20:36:52

én úgy kéthete dzsiglipáffost játszottam a vonaton énekeltem és alkoholos filctollal papírzsepire megörökítettem példaképem így fejezve ki hódolatom barátném meg jókat vigyorgott az ábrázatomon amikor kiderült hogy átütött szégyen gyalázat de ha láttok egy vonatasztalkán dzsiglipáffot, az én voltam :$

.alma. 2009.06.08. 21:09:42

hát ezen mit röhögtem... :D

Orumiya 2009.06.08. 21:14:36

melyik vonaton? :D amúgy megnézném, hogyan énekelget meg rajzolgat egy egyetemista lány a vonaton. persze, valszeg ráfognám a vizsgaidőszaki stresszre :D

nemjucci 2009.06.08. 21:43:13

budapest pécs vonalon pusztaszabolcs és pincehely között :D én alapból ilyen vagyoknéha a maccsban is szoktam dúdolgatni meg az utcán táncolva hazajönni meg énekelni..bár az egy kifejezetten pörgős hazaút volt..először is kiselőadást tartottam a lezliláuránsz féle ponyvaregényekről majd régisztorik még a könnyem is folyt..aztán átszálltunk és csak mi ültünk a vagonban..héé jön a kali, meg ne lássa és zsupsz rá azt a vastag könyvet :D megörökítettük, ha átküldi felrakom :)
süti beállítások módosítása