HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.05.08. 17:24 orumiya

Tegnap végeztem a melóval, aztán én őrült még bicikliztem is, amikor rámjött a bulizhatnék. Hívtam B-t, hogy mi legyen, mondja, épp LEN-en van, és menjek én is. A villamosút külön kaland volt, ugyanis perzsák szálltak fel és beszélgettek mellettem. Az egyik egy babaképű srác, a másik egy szakállas, idősebbnek tűnő pasi. Hallgatóztam, hogy mennyit értek belőle meg mosolyogtam. Mondja a fiatalabbik, hogy nézd már, hogy mosolyog, erre nem bírtam megállni és elkezdtem vigyorogni. Amikor leszálltak, angolul odaköszönt, én meg perzsául :D Srác lemerevedett a villamosajtó előtt, integet a másiknak, hogy jöjjön már oda. Visszaszálltak még 2 megállónyi útra, váltottunk pár szót, bár lehet nem kellett volna megkérdeznem, hogy az idősebbik az apja-e, ugyanis ő volt 30, a babaképű 28... Kedvesek voltak, nyelvgyakorlásnak meg nem volt rossz :D
B jött ki elém a villamoshoz, aztán bevezetett a buli sűrűjébe. A nagysátorban Besh o Drom volt, előrenyomakodtunk, ahol Cita volt +3 kollégával, majd összepusziszkodás után léptünk piát szerezni. Végre találkozhattam J-vel, akiről eddig csomószor volt szó, Cita mesélgetett stbstb, de valahogy sose futottunk össze, szóval csak legenda szintjén létezett ezidáig. Az első vbk után felpörögtek a dolgok, álltunk a kissátor mellett, hallgattunk valami noname együttest (nagyon jól tolták amúgy!!!), beszélgettünk, ökörködtünk, és nagyon-nagyon jóóóóó volt ott lenni így, együtt. A azt kérdezgette, biztos hogy nincs iráni felmenőnk? Még Huginak se? (omg) Merthogy ő biztos nem csak sokat napozott:D A pisilős sztorimat inkább nem írom le (majd személyesen, egyszer), de kb betegre röhögtem magam rajta. Aztán csatlakozott hozzánk egy lány meg egy srác + Fernando, egy spanyol srác, akiről fingunk nincs, mit keresett a világnak pont ezen a szegletén, de annyiszor megkaptam tőle hogy pritigörl vagyok, hogy már majdnem el is hittem. (kb a hónom alá tudtam volna csapni, olyan pici volt) Szóval... nagyon röhögős este volt. Aztán ott rontottam el, hogy megittam 2 jégert és onnantól beütött a krach. B-vel üldögéltünk sokáig egy padon, dumáltunk. Szeretem ám ezt a B gyereket, lógok neki egy tepsi csokiskaláccsal az esti miatt :) (És hogy ki ne maradjanak a felsorolásból, ott volt még P és F, akik szintén hatalmas jó arcok :)

A mai nap volt nehéz, valamikor 3 körül sikerült kikecmeregnek az ágyból, és 4-re faragtam embert magamból. Basszus, de délután 2-kor mindhárman az ágyban döglöttünk még, jaj még ilyet se láttam, nagyon feelinges volt, leszámítva a pokoli fejfájást és az enyhe szédülést. Aztán csajokat megleptem sütivel, díjazták :)

Komolyan, Citával és minden csatolmányával együtt csak jó dolgok jöttek az életembe és ezért örökké hálás leszek neki. (Nem mellesleg, kurvajó segge van ^^)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr226371995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása