HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.05.01. 10:55 orumiya

Csak azt tudom, hogy álmos vagyok... és egy hétig biztos nem akarok bulit látni. De jó volt, befutott K. akit hónapok óta nem láttam, örültem neki, dumáltunk. Eddig nem is éreztem (vagy csak nem törődtem vele?) hogy mennyire hiányzik a régi társaság, nem kifejezetten a folyosós bulik miatt, hanem hogy amikor kilépek az ajtón, akkor őket lássam odakint, az ő zh-ik miatt izguljunk, az ő nyúzott fejüket lássam reggelente. Szép évek voltak azok....

Változom és változnak bennem a dolog. Ijesztő.

Zenei aláfestés: Madcon - Beggin (ejnye, a lopós kezemet!)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr96372015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudodki 2009.05.01. 11:29:47

http://www.youtube.com/watch?v=gDGErlXgfZs - I'm trying to stop posting stupid things here, but I'm too weak as I see -
süti beállítások módosítása