HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.04.30. 17:23 orumiya

Kolibuli negyedik napja van, köszönt és minden jót kíván, egy csíz a csupasz körtefán. Azt hiszem, azok ráncok ott a szemem bal sarkában, vagy csak szimplán nem tesz jót a kialvatlanság? Vagy a tegnapi 2 koktél, meg Jéger meg G.bora? Kb a monitorig alig látok, valszeg, mert jojóznak a szemeim, hajnali fél 10-kor keltem, össze kellett kaparni magam és mentem inézetitanácskozni, aztán jajmilegyenaszakdogatémám-megbeszélni.
Tegnap G-vel lógtam végig, azt hiszem, normalizálódik a kapcsolatunk, amit másfél éve fejeztünk abba egy összeveszéssel (nem tudom, mi volt már a baj, egyszerűen annyira különbözőek vagyunk, hogy ami az egyiknek vicces, a másiknak sértő ). Mindenesetre jó, hogy újra van nekem, hiányzott a barátsága.
Smash egész jól zenélt, az már más kérdés, hogy az emberek nagy része az alternatív zenékre bukik, vagy csak Kaukázus koncert után nem volt hangulat trancelni? A Beach-terem jól mutatott, vastag homok, koktélok, napozóágyak, kivetítő, zene, de sajna nem arra voltam ráhangolva. Portásfiúval meg Vakarózóssal dumáltam hajnaltájt, viccből kikértem a leveleimet, de mondtam, csak akkor viszem fel, ha lesz köztük szerelmeslevél. P rajzolt egy szívecskét nekem :)
Tánctéri tapasztalatok: fiúkban mióta nincs annyi méltóság, hogy nem mennek oda egy csajhoz cigivel lehúzni őt? Teaház nem volt, de ma együtt fogunk vízipipázni, csak addig alszom egyet.... csak egy icipicikét.

Kollegina! SzalaiÉva alatt Rád gondoltam (különösképpen erősen), és nagyon sajnáltam, hogy nem vagy itt! Tetszett volna élőben tutira! Hiányoztál!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr566372019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kollegina 2009.04.30. 20:02:44

Életem, sajnálom. Eddigi első kolinapok, amikor olyan együttes jött, amit bírok és nem vagyok beteg :( Majd jövőre. Örülök, hogy jól érezted magad? Amúgy majd elmesélem, hogy miért nem álltatok szóba G-ral ennyi ideig. Miattam volt... rémlik?! :S

Orumiya 2009.04.30. 21:30:51

Amúgy jó lett volna, de úgy összességében ezért nem volt az igazi.... Eh, már alig várom azt a jövő évet! Rémlik, rémlik, de változnak az idők, ha tudatosan ignorálunk bizonyos dolgokat/témákat, a maradék az használható és hiányzott.
süti beállítások módosítása