HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.04.17. 13:57 orumiya

Valamiért 7 éves koromban az jutott eszembe, hogy felirogatom azoknak a könyveknek a címét, szerzőjét, kiadási évét, oldalszámát, amiket kiolvasok. A Mátyás király tréfái volt az első könyvem, azt követte a Vuk és a Lakner Arthúr-féle Édes mostoha. Körülbelül 250 könyvnél tartok, sajnos az utóbbi években nagyon ellustultam, nem vagyok akkora könyvmoly, mint régen. Többnyire vonaton olvasok leggyakrabban, de rendszeresítettem egy könyvet suliba menet és addigra is, amikor a Picúr elalszik. Angolul rövidített bigyuszkákat olvasok, és a suliban kötelezőnek számító könyvek sem kerülnek fel a listára, szóval nem cheatelek :)

Jobb oldalra kitettem a könyvlistám egy részét (ötlet by Csillagvihar ), majd én is szépen kihúzkodom, amiket elolvasgatok. Ezek csak azok a könyvek, amik itt vannak velem a koliban, a többi 50 még otthon vár rám.

ed: Egyszer, ha sok időm lesz, digitalizálom a listáimat. Nyamm, nyamm, listák! És akkor mindenféle statisztikát is csinálok, mert az olyan jóóó :))) Lehet, nekem kellett volna cociológusnak mennem?! :P

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr746372055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2009.04.17. 14:47:27

Agáta nénit én is szeretem :)

Orumiya 2009.04.17. 22:12:14

Most kattantam rá :) Bejövős:)
süti beállítások módosítása