HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

kjúboskodás

2009.02.23. 09:31 orumiya

Kérem, beütött a gazdasági krach! Ezt megünneplendő, a hó [White Snow] is megmarad Budapesten, itt az angyalok földjén (Land of the Angels). Cudar idő van kérem, beázik a bakancsom [Light Leather Boots], elmerülök a hóban (stats: increases the deepeng down speed by + 10), befagy a seggem (Icy Air hits me for 500 Ice). Nem részletezem. Jobb egy óra a meleg szobában, mint 10 perc a hidegben. Ezért is parryzok minden futásra hívási (group invite) kísérletet. (This spell reduces my movement speed by 90% for a month.)A buli eleve kilőve(The Friday Festival). Egyrészt sokba kerülnek a questitemek [Black Silk Dress][Alcohol][The Friday Festival Ticket], másrészt ha így csajok elmegyünk táncolni (/dance), 1-2 irreleváns személy biztosan rám aggrózna*, és bár a defense skillem elég magas, a psychic damage által okozott repair cost megfizethetetlen.

Viszont van időm a perzsa skillemet húzni, és legyártok holnapi órára pár crafted itemet [Homework].

De jövő hétvégén mozi!!!! És a [Made in Hungaria] lesz terítéken!

* rám szimpatizálna by Moira

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr746372197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robee 2009.02.23. 12:58:55

Ez szörnyű... :S

linka 2009.02.23. 18:19:26

OMG xD én visítva röhögtem rajta... /target Orumiya /roflmao ^^

tudodki 2009.02.23. 19:24:07

,,Icy Air hits me for 500 Ice" actually ez frost :P És ez egy korrekt kis írás - kell némi utánajárás és bennfentesség, de nekem tetszett :) ps: ha túl sok az ,,irreveláns alak" aki a ,,psychic damage"-et okozza, visszavágónak mehet a ,,psychic sream" ^^'

cita 2009.02.23. 23:27:47

Én meg Robee véleményén vagyok... :S Kettő a kettő ellen, kiegyenlített a küzdelem a lelkedért

Orumiya 2009.02.24. 01:23:20

Tudomki, télleg frost, igazad van :D Látod, én nem use-olom ezt a spelltípust xD

Orumiya 2009.02.24. 01:25:26

Hugi, hallottam, és végre láthattam egy igazi rofl-ot :DDD Élőben :D

Orumiya 2009.02.24. 01:26:19

Kedves Lelkemért Aggódók! Puszi a pocitokra, igazatok van, becsszó, nem fogom túlzásba vinni a dolgot!

v.i.p 2009.02.24. 10:28:38

Idézet egy blogból: "Igen, beleuntam. Amit szinte a kezdetektől tudtam, hogy semmi értelme nincs a játéknak (még csak örökké tartó barátságok sem születnek errefelé), most végre így is érzem. A sok-sok elvesztegetett, elpocsékolt idő miatt (kitartóan) érzett bűntudat meghozta a gyümölcsét: nem érdekel, milyen insta van, milyen cucc kéne még, mit kéne gyűjteni profok-hoz, melyik klántagnak mit kell segíteni. ... Elértem odáig, hogy (ha egyáltalán hozzányúlok....) a játék bekapcsolása után max. 30 perccel már kapcsolom is ki." 3-2...

tudodki 2009.02.24. 20:21:39

vip. van egy rossz hírem (és neked is Oru (az idézettel kapcs.)): én vagyok rá a példa h ,,barátságok" márpedig keletkeznek a játék által, igaz? :P ps: az idézőjelet Ő érti, ennyi nekem elég ;)

v.i.p. 2009.02.24. 20:32:31

Nemtudomki: az idézet Orutól van, neki kell tudnia, miért írta, kire gondolt stb. A lényeg a "semmi értelme nincs a játéknak" illetve az "elvesztegetett, elpocsékolt idő" részekben van. Én személyesen éltem át, milyen volt, mikor elragadta ez az addiktív szenny, és bízom benne, ezúttal nem így lesz.

cita 2009.02.24. 23:09:42

Nem így lesz! A múlt felhánytorgatásának meg ebből a szempontból semmi értelme _ezen_ a felületen legalábbis, _ebben_ a formában legalábbis. ÉS Oru meg intelligensebb annál mintsem kétszer ugyanúgy csesszen el valamit...

v.i.p. 2009.02.24. 23:47:39

Cita... senki se hánytorgatott fel semmit... Azt írtam hogy bízom benne (hiszek benne, 99 %...) hogy ezúttal nem így lesz. Érted ? Ha oktatni akarsz, ne itt, ne ebben a formában, ne engem :P

cita 2009.02.25. 00:09:46

Nah, akkor egyetértünk :)

Orumiya 2009.02.25. 13:15:07

Nem fogok ráfüggni, egyszerűen csak látom, hogy ha este nem wow, akkor Supernaturalból vagy X-aktákból 5 rész (első évadtól kezdve persze). Az idő mindenképp elbaszódik. Egy RL beszélgetés pedig mindig fontosabb marad. És igen, vannak olyanok, akik megmaradtak régről és tartom velük a kapcsolatot, mégha csak msn-en is. (Amikor írtam az akkori bejegyzést, még nem tudhattam, ki marad meg. Értelemszerűen.)
süti beállítások módosítása