HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2010.01.19. 20:33 orumiya

*Hirtelen olyan írhatnékom támadt (jah, tanulnom kéne).*

Tizenévesekkel pl. a blogolon találkozom, elképesztő, gyerekek, elképesztő a színvonal. De erről már írtam régebben is, szóval ezzel kapcsolatban nem is szaporítom tovább a szót. Akad viszont egy-két érdekes tizenéves, nem az az agymosott fajta, na jó bevallom, meglepődtem, hogy létezik még ilyen =) Átfutottam pár bejegyzést, és mintha én írtam volna őket 18 éves fejjel Oo (Sry hogy magamhoz mérem a körülöttem levő világot, hadd essek már ebbe a hibába thx.) Érdekes, érdekes mindenesetre. Aztán vannak a goabulik, oda is járnak sokan, persze ennek a partikultúrának is két oldala van, lehet jól vagy rosszul csinálni, de statisztikailag nagyobb a valószínüsége, hogy goán normális tizenévest találok, mintha beesnék valami seggrázós buliba. Pl az a kissrác, aki ott volt a Kalózhajós bulin (talán dec 26-án vagy szilveszteri afteren), nah az nagyon falatka volt =) Másik tizenéves-lelőhely a wow. Agyament 16-osok szép számmal vannak, viszont ott van a Poki, akit már örökbe is fogadtunk, tüneményes gyerek, komolyan, ha betölti a 15-öt, akkor mi visszük el bulizni. Egyem a pici szívét :)

(Most vagy öregszem vagy valami biológiai baszás lehet, hogy erősödnek az anyai érzéseim ....)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr546371631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juck 2010.01.19. 22:21:00

amikor elsős gimis voltam sosem értettem miért olyan bunkók a negyedikesek amikor negyedikes lettem feltettem a költői kérdést, vajon mi is ilyen idegesítőek voltunk elsősnek? áá, biztosan nem XD

Orumiya 2010.01.19. 22:47:52

loool =)

Salsero 2010.01.20. 08:25:56

Én is, mint Juck... Bár mi pl. sose mertük megengedni magunknak azt a luxust, hogy akár csak egy szóval is beszóljunk egy 4.-5. évesnek (szakközép). Igaz, amikor mi voltunk ötödévesek, akkor is csak egy ilyen eset volt... :P Többet senki nem szólt be... (pedig nem bántottuk! Csak elmondtuk, hogy mit FOGUNK vele csinálni, ha nem lesz "jókisfiú") :)
süti beállítások módosítása