HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.10.26. 09:56 orumiya

Valaki odafent megbökött és azt ordította: "Mukodj!". Így hát az eddigi legvéresebb-trancsírozósabb álmomból megébredtem, kitöröltem az álommézet a szememből és összekészülődtem. Ma szünet van. Ergó nincs suli. Én pedig mint a jókislányok, bemászok könyvtárazni. Hova fajul a világ? :P

Fura mód, nem volt hiányérzetem, hogy kimaradt a csütörtöki és a vasárnapi játék (fix időpontban kezdődő 25ös raid, ha ez mond valamit). Hirtelen felszabadult egy csomó időm, és tudok vele mit kezdeni.... Jó, vannak üresjáratok, akkor elő kéne vennem 1-1 angol könyvet és minden happy lenne.

És ott vannak a barátaim, akiket tényleg annak tartok, ha szarban vannak, próbálok segíteni és meghallgatni őket, remélem, bezsebelhetek ezért is egy piros pontot. És köszönöm azon barátaimnak, akiknek állandóan nyavalyogtam, hogy elviseltek és kibírtak, csillagos ötös :)

Egy picit érezhetem azt, hogy jó irányba tartanak a dolgok?

edit: de előbb főzök Huginak chillis babot, hogy ne haljon éhen a drágám :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr186371727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muttgirl 2009.10.26. 17:34:44

örülés:)

Salsero 2009.10.27. 09:58:53

detto. :)

2009.10.27. 14:54:27

Sajnálom hogy nem lehetek a barátod :( Úgyhogy jó szokásomhoz hiven egy számmal búcsúznék: http://www.youtube.com/watch?v=h5QLVNltWus&feature=related Kivánom hogy legyél boldog és találd meg önmagad az életben!
süti beállítások módosítása