HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.09.20. 14:18 orumiya

Nem tudom, hogy jött így össze, de a hétfői egész napos könyvtárazás után újfent bébiszitterkedek (random időben végzek), majd kedden ugyanaz angol órával megtoldva, szerdán fantasztikus arab óra (készülni kéne rá, basszus :S), majd ha belefér, egy angol, de lehet át kéne tenni csütörtökre, mert délután bébiszitterkedés, csütörtökön plusz óra (nice) meg végre le tudunk ülni Athosszal beszélgetni és akkor még egész héten nem láttam azokat, akiket akartam, mert mindenki csak délután/este ér rá, ráadásul ha megpróbálom szervezni is a programokat és nemcsak úgy durrbele, moströgtöndemindjárt, akkor én vagyok az antiszoc meg a rossz meg a lekoptatós, hogy nem érek rá x/y időpontban. Nem megy nekem ez a szervezés *káromkodik*, inkább nem szervezek semmit soha többé, 4 évig elvoltam bele a vakvilágba, ahogy esett, úgy puffant, bocsi, hogy volt igényem arra, hogy összeszervezzek sok-sok programot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr246371747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása