HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.08.20. 11:57 orumiya

Hogy rögtön egy lenyúlással kezdjem a bejegyzésemet, így jellemezhetném az utóbbi időszakot: "A hetek úgy illantak el, mint a százmilliók a BKV-nál."1 A varázspapíromat2 valahol elvesztettem,és a jegyzeteim is amorf kupacokban, művészinek nem nevezhető összevisszaságban hevernek a csak körben lelakkozott parkettájú szobám 25 éves polcain. Most Hugiék nyakára hagytam a takarítást, hét elején a lányunokákat meg az egész aug.20-át, és 4. napja élvezem a mesés Keletet dicső Magyarországunk jobb szegletében.

Múlt hét a fiúké volt. Alapvetően aranyos gyerekek, de miért kell egy 10 évesnek folyamatosan programot szervezni, különben unatkozik/psp-hez nyúl? Amikor én voltam ennyi idős, húszmillió dologgal el tudtam magam foglalni.3 De akkor is... Nincsenek hozzászokva a beszélgetéshez, az önálló, kreatív játékhoz, nem jó a tollaslabda, sem a foci, hanem inkább kapcsoljuk be a számítógépet nekik. Amiből az lett, hogy Hugival lementünk tollasozni, betegre röhögtük magunkat, fiúk meg főttek a gép előtt. Szombaton elvittük őket tűzzsonglőr bemutatóra. Szemmel láthatóan élvezték a dolgot, ahogy a gólyalábakon egyensúlyozó srácok pörgették a tüzes botjaikat, de koncertre már nem maradtunk, valahogy menekültünk hazafelé a tömeg első soraiban lobogó Árpád-sávos zászlóktól. Túlzás lenne azt állítani, hogy ilyen volt a "fesztivál", de az érzés, hogy itt nekem semmi keresnivalóm nincs, az hasonló.

Vasárnap: majdnem 6,5 órás út kellemes baráti csevellyel megszakítva. Csak így érdemes nekiindulni a nagy utazásnak, ha tudom, hogy megállok közben, egy kis duma, egy kis Gödör, örültem, hogy személyesen is megismerhettelek...

Köldökzsinór a városhoz, gyűlnek az eltéphetetlen kötelékek, már Kolleginának saját lakása van itten, és nekem újabb évre kolihelyem, meg emberek, akiket ide vettek fel, és véletlenül a KUK-ba jönnek, és mit nekem az aluljáróknak vizelettel telt szaga, a munkásszálló dülöngélő részegjeinek bizonytalan útvonala, a mocskos BKV-buszok izzadt zsúfoltsága, valahogy mégiscsak "itt vagyok hon, itt az én világom", egy év múlva már perzsául el fogom tudni mondani, hogy az Andrássy úton mi micsoda és mikor épült, miért jelentős, és ha esik az eső, a Lánchidat betolják a szemközti alagútba, hogy meg ne ázzon.

Még nem akar megérkezni a mail, hogy mikor kell beköltözni a koliba, de nekem kell az a dátum, amire várhatok.

1 salsero
2Jujistenem, ezt és ezt megcsinálom a nyáron, ha jól sikerül a szigorlatom.
3 Arrgghh, ez a bezzeg az én koromban-duma :S Menthetetlenül öregszem :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr146371781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása