HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.08.20. 12:13 orumiya

Anya felhánytorgatta egyik nap, hogy miért is nem dolgozom a nyáron. Elmagyaráztam neki, hogy a legnagyobb örömmel maradtam volna Pesten dolgozni, de akkor hiszti lett volna, amiért nem segítek házat felújítani. Este diadalittasan hozott egy hirdetési újságot, amiben bekarikázta a nekem való nyári állást. "Otthoni munka, borítékolás, több infóért küldjön egy felbélyegzett válaszborítékot, amiben tájékoztatjuk..." Nah, ott majdnem leestem a székről a röhögéstől. Most komolyan, az e-mail korában ezt hányan szopják be?!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr736371779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vip 2009.08.20. 15:01:04

Ezt a blogot csak vadidegen embereknek írod ? :D Úgy csinálsz, mintha az elmúlt években minden nyarat végigdolgoztál volna, de most anyukád miatt egyet kivételesen kénytelen voltál otthon tölteni ... Ez a bejegyzésed erősen emlékeztet a "hogyan adjunk le x kilót" sort tartalmazóra, és hasonló reakciót is kíván, mint amit Tudodkitől kaptál.

.alma. 2009.08.20. 20:04:10

amúgy én meg azon gondolkozom, hogy mi lesz a sablonnal? :D bár már nekem is szóltak, hogy tavasz elmúlt, lassan őszit kéne csinálnom. :)

Orumiya 2009.08.20. 22:01:48

Kedves Vip! Én ezt sosem akartam elhitetni senkivel, nem tudom, miből szűrted le. Amúgy ha nem tűnt fel, előző évben dolgoztam. A bejegyzés lényege az volt, hogy az álláshirdetés valószinüleg kamu. És ehhez semmi köze a "nincs kedvem sportolni" dologhoz.

Orumiya 2009.08.20. 22:05:06

Próbálkoztam különböző hátterekkel, de borzasztó amorf kinézete lett :P Így elnapoltam a dolgot.

vip 2009.08.21. 21:27:09

Előző nyáron 2 hetet dolgoztál, ha jól emlékszem. Se előtte, se azóta. Az én kommentem lényege meg az volt, hogy nem kell külső okokra fogni, hogy miért nem dolgozol az idén, mikor ugyanaz a belső ok áll a háttérben , amitől "nincs kedved sportolni"...

Orumiya 2009.08.22. 00:14:04

Az előző nyáron a 2 hét alatt többet kerestem, mint egy nyári diákmunkával 2 hónap alatt. Suli alatt bébiszitterkedek is, bár Neked nem hinném, hogy az melónak számít a kommentjeid alapján. Kérlek, ne hidd azt, hogy ismersz, mert ez nem így van, és nem kell kijavítanod, ha valamit tévedésnek gondolsz, mert nem mindig vannak úgy a dolgok, ahogy Te látod.

vip 2009.08.22. 01:27:42

A bébiszitterkedés igenis munka, nem tudom, honnan veszed, milyen kommentekből, hogy nem tartom annak ... Főleg, hogy erről beszéltünk is :) Röviden: ha az embernek más a véleménye, mint a Tied, akkor az hallgasson ? Felvilágosult megközelítés. Tudod, attól, hogy vki máshogy gondolkodik dolgokról, még nem biztos, hogy rosszat akar Neked és "nem ismer".

Orumiya 2009.08.22. 11:53:05

Egyszer elmondtad a véleményed, számomra bántó módon, de hagytam. Ez már a harmadik kommented hasonló stílusban, ami már baszogatásnak számít. Csak annyit kértem, szállj le rólam, elmondtad, amit el akartál.

vip 2009.08.22. 14:20:25

totál elbeszélünk egymás mellett, szerintem töröld a kommenteket :)
süti beállítások módosítása