HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.07.06. 00:30 orumiya

Szobám. Sötét. Félig kábulat. Nem aludtam szombat éjjel egy percet sem, így kissé kókadtan ücsörgök a gép előtt. Három órás vonatutat végigkábultam, mindenféle hülyeséget össze-vissza álmodtam, de a legélénkebb infó, amit a világmindenség közölt ezekben az órákban, az az, hogy kevés a hit ratingem. Hazaérve anyával beszélgettünk, meggyszörpöt szürcsölve, aztán összeraktam a gépemet (mégis), és netre kapcsoltam (mégis), pedig aludni kéne. De egy kocka mindig kocka marad.

A tegnap esti buli... annyira nagyon-nagyon és elmondhatatlanul! Program: Hadititok Helyszín: Kamara-erdei airsoft pálya
Húgom is csatlakozott hozzánk, aki tulképp egyetlen Bacardi Breezerrel (4% alc) végigpörögte az egész partyt.
(...erről bővebben holnap, amikor nem ferdülök le a székről épp)--> Jaj, gyorsan, ami fontos lehet: 1, Kollegina nincs netközelben + lót-fut a lakás miatt 2, nem felejtettem el senkit, csak sűrűre sikerült a heti program 3, tanulok ördögbottal játszani

ööö, na helló fizikai korlátok

minimális életfunkciók

háttérzaj: Talamasca - Overload

Kolleginánál hagytam a kispimpimet :'(

hüüüppppp túl hosszú túl hosszú ójajjjajjjajjajjjjjjjaaaaaaaaj

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr986371845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2009.07.06. 20:29:35

Igen, hatalmas buli volt....:) és ez a talamasca szám is alap. :)

Orumiya 2009.07.07. 00:23:07

sztem Obsessive Dream összességében jól sikerült. :)
süti beállítások módosítása