HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.06.13. 02:08 orumiya

Nem arról van szó, hogy soha semmi ne lenne jó... Csak hétfőn vizsga, majd megoldom valahogy, utána fénysebességgel kéne a szigorlati anyagokat olvasni. Ok, ez van, i'm a survivor. De közeledik a kiköltözés (ki volt az az igen retardált, aki kitalálta, hogy péntek 13:00-ig kell elhagyni a kolit?), és még nem tudom, mi legyen az elkövetkező 2 hónapban. Nyári koli melóval Pesten, vagy otthon kempelés meló nélkül. Dilemma-halmaz konkáv és konvex sokszögekkel.

Aztán itt a blog, dolog van vele, új ruci kell neki, nyáron meglészen, addig meg lehet ezt a fazont bámulni.

El akarok olvasni három angol könyvet ráadásul (The Kite runner; The great war for civilisation; The dark tower 1), és javítanom kéne a comminucative competence-met is, ami Pápán elég esélyten.

Azt hiszem, félek otthon lenni 1 hétnél többet. Mert annyira sokat voltam onnan távol, hogy nekem Pest az Itthon, Pápa az Otthon. Az én kis pestikolis szobácskámba jövök haza, mégha nem is lehet papucs nélkül elmenni zuhanyozni vagy gondtalanul letottyanni a budira. Épp ma fedeztem fel a lehelpiacos kimért tejföl fantasztikus íz és árvilágát. Nehéz lesz/lenne itthagyni...

Elsőben minden hétvégén hazajártam, oké, akkor még vonatjegy is olcsóbb volt, de nem ezen van a hangsúly.

Nehéz szavakba önteni, mert most olyan nagyon-nagyon érzésem van. Egyszerre vagyok rendkívül lelkes és mélyen letört, belőlem ezt hozza ki a közelgő nyári szünet. Annyira egyszerű volt régen. Várni a júniust, a biziosztást (meg a jutalomkönyveket általánosban), a rengeteg programot. BTW, manapság egy találkozás, baráti beszélgetés stb. programnak számít, felnőttünk, be vagyunk szabályozva, kell a mobil, hogy utolsó pillanatban lemondjuk a találkozókat, fel sem tűnt eddig, csak Dii mondta.

Na igen, újabb btw... Athosnál láttam blogban (már rééég), hogy kiosztotta az év ismerőse címet. Szerintem én is meg fogom tenni szilveszterkor, egy-két ember jó eséllyel pályázik eme kitüntető címre. Bár... lehet tanévértékelő lesz belőle. (--->Oru szereti a listákat és épp ilyent akar írni)

most folyna belőlem a szó, de reggel kelés van, megyünk lakást nézni. Azt hiszem, utálni fogok magamnak választani :P

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr846371889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athos 2009.06.13. 13:29:28

Lakásnézés: I suppose, you are still at BP. Én elég kedvezményesen lakom ott, mint tudod (koli's cost < my sublet's cost

Athos 2009.06.13. 13:38:10

bugos lett az előző comment, folytatás: < usual sublet's cost), a nyári kolival jobban szimpatizáltál, nem? Bár neked kell jobban tudnod; sok sikert a választáshoz. :) Jah, meg lakásavatóra hívjál meg :D Blog: mint mondtam, jelenleg a funkcionalitását teljesen jól betölti, nem tudom mi kell még?! jah, h Női userünk van akinek a szépség (is) fontos?! excuse me :$ Régi város Új város a.k.a. itthon / otthon: same here :/ ennek a dilemmáját már vázoltam neked, de időközben rájöttem, h az a lényeg, h le tudd magad kötni itt is / ott is - akárkivel :) Lista, mi? adok én neked majd olyan listát sírva menekülsz el a 3. listbox-od után tőlük (na nem feltétlenül, mert egész hasznosak, cask... a lényeg most a megfélemlítés volt ^^' ne gyárts listákat) p.s.: Ez már egy megfelelő hosszúságú post kb egy blogba. p.s.2: kb feladtam a sztrájkot, most haragszom rád. p.s.3: meguntad a Tudomki leírását? :P

Orumiya 2009.06.13. 14:37:11

Nem nekem lesz a lakás, hanem Kolleginának, én még messze vagyok az ilyen tervektől. Lista jöhet, a poszt hosszúsága pedig agymenés következménye :) dióhéjban :)
süti beállítások módosítása