HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.05.31. 01:03 orumiya

Megöregedtem, és megfáradtam, eltelt pár félév azóta, hogy éjszakákat végigtanultam szorgalmasan. Kiábrándultam, felnőttem? Pedig régen csillogó szemekkel hallgattam az előadásokat, felnéztem a tanáraimra, és hittem, hogy ebben van a jövőm. Ma már csak diplomáért taposás a suli, nyüglődős tárgyak könyvkupac-halmaza, morgó, összeakadt bajszú tanárokkal.

Mozdulatlan álmodók a szobában, én a versek fölé görnyedek, még csak most töltődöm fel az első kávéval. Mintha újra kis elsős lennék, remeg a gyomrom, vajon sikerül-e lefordítanom mindent. Emlékszem, amikor elsős voltam, járt oda egy 35 éves, ötödéves csaj. Szigorlat előtt egy héttel kapott pluszba 500 sort az egyik verses műből Répafejtől, nem kicsit volt kibukva ezen. Akkor még csak pillogtam, hogy őőőő? Ilyet tenne? Eeeel nem hiszem. Most már elhiszem, de ... leszarom. Profi vagyok, megoldom. Szopni is tudni kell :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr396371939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása