HTML

Queen bee bee beeee

Friss topikok

  • Orumiya: Kedves Kovács Ottó! Nem tudom a nevét, és a szoborkeresőben sem találtam róla információt. (2010.12.14. 12:16)
  • Orumiya: second picture by Bella Sofran google translate ftw! :) (2010.12.05. 11:50)
  • Orumiya: most működik elvileg :) (2010.03.01. 17:22)
  • Orumiya: Nem tűnök el, nagyon szeretlek titeket olvasni, remélem, sokat írtok még :) És egy kávézást ... (2010.02.11. 22:47)
  • : pussssssz :))) (2010.02.05. 12:03)

Címkék

2009.05.27. 19:33 orumiya

Az élet egy nagy LOL, amiben az o szimbolizálja a segglyukat.

Tegnap este perzsa ismerősöm msn-en mondta, hogy elvesztette a telefonját, írjak egy sms-t rá, hátha valaki megtalálja. Megtalálták, és ezt reggel 7: 19-kor a BKV diszpécsere közölte velem. Örömömben kiment az álom a szememből, így egy gyors zuhany (és pár daily quest abszolválása) után fordítottam két oldalnyi habkönnyű szúfi versikét. Délben összeszedtem magam, és elindultam átvenni a telefont. A Hős utca után kellett egyel leszállni, majd gyors körbetekintés után odahelóztam egy nem a napon barnult (de nem cigány vonásokkal ellátott) 22 éves* srácnak, merre van a villamos-garázs. Miután közölte, ő is arra megy, csatlakozott hozzám, és kikérte a véleményem "te is nő vagy" alapon, hogy mit csináljon a 40 éves barátnőjével, akinek van egy ugyanannyi idős fia, mint ő, de nagyon szerelmes belé, amúgy goapartykon dj, meg mindig volt 10-15 ft a zsebében, van 2 lakása, szóval nem a nő pénzére hajt, de ő mennyire szerelmes. És a Hős utcába ne menjek este, mert ez veszélyes környék. Tanácsot adtam, jóslatot kaptam, aztán elrobogtam a diszpécserekhez. Mintha az oroszlán barlangjába léptem volna, mindenfelé egymást ugrató-sziesztázó bkv-s pasik.  A reggeli, flörtölős hangú diszpécser egy sármos, mosolygós 40-es volt ;) Ott helyben felhívtam a srác haverját, lebeszéltem vele az átadás helyét. Ááá, kicsit se voltam büszke, amikor folyékonyan beszéltem perzsául előttük. :) Suliba menet a Blahán pedig lepasszoltam a cuccot. 

Innentől kezdődött a nap kurvaanyázós része. Pótórára mentem, tanár fél órát várakoztatott. Maga az óra élménydúsra sikeredett, csak kegyetlen meleg volt abban a kis szobában, és jojóztak a szemeim. Utána beszéltem Répafej úrral. Közölte, hogy nem jártam órára, és már megint különcködök (könyörgöm, régi rendszeresként nem tudnék Ba-s kódú órát felvenni), szóval ha ennyire egyedi elbánásban akarok részesülni (ezt honnan a f**ból vette?!), akkor 50 verset kell jövő szerdára preparálnom és szigorlati szigorral fog kérdezni, mivel nekem Ma-diplomám lesz, a csoport másik felének meg 30 vers és Ba-diploma. (arrrgggg) Jah, és tanszékvezető is kíváncsi lesz a produkciómra, úgyis szigorlati anyagrész ez a költő. És ami a legszebb az egészben: a leghalálosabb nyugalommal nyögtem be, hogy rendben, meglesz. Csoda, hogy nem vontam vállat. Persze a fejemben a gondolatok egy ringlispil sebességével indultak meg. De megcsinálom! Kemény vagyok, wazzze, és semmilyen mósuz illatú hajfürtös vers nem tud kifogni rajtam!

A nagy izgalmakra itthon elfogyasztottam két banánt karikára vágva, fahéjjal megszórva, és kaptam rá Zsombitól tejszínhabot. Aztán átjött beszélgetni, a hóna alatt több mint fél kilónyi epertortával...  Nem merek nyilatkozni a hordók és az alakom közti egyre nyilvánvalóbb hasonlóságról. 

* a magyarázatot lásd lejjebb

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orumiya.blog.hu/api/trackback/id/tr166371953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muttgirl 2009.05.27. 21:16:02

"csoda, hogy nem vontam vállat":D:D:D

Orumiya 2009.05.28. 00:02:03

Ááááá hüle vagyok, mindig volt 10-15 ezer forint a zsebében :D a lényeg kimaradt :D

Salsero 2009.05.28. 08:55:26

Ez mekkora lol! :D Kitartást a fordításokhoz, jó étvágyat az epertortához! Az alakod miatt pedig No Para...! ;)
süti beállítások módosítása